onsdag den 12. februar 2014

Food Planner App

Jeg er ordensmenneske med stort ORDEN! Derfor elsker jeg at skrive lister, og især indkøbslister. Desværre er jeg også ret glemsom, så jeg står tit i Føtex mens min indkøbsliste ligger hjemme på køkkenbordet... Nu har jeg fået mig en app som jeg er blevet enormt glad for. Food Planner hedder den, og hjælper mig med at huske mine indkøb. "Ja ja, du kunne også bare skrive det i en besked på telefonen," tænker i nok. Men denne app er faktisk så smart at man kan lave madplaner, importere opskrifter fra nettet osv., og tilføje alle ingredienser til en bestemt opskrift automatisk til en indkøbsliste. Smart synes jeg, men det er måske kun mig! Hvis i har det som mig, så tjek den ud via linket nedenfor.

https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.boggie.madplan.android&hl=da

Ingen kommentarer:

Send en kommentar